ΕΜΒΟΛΙΑ ΛΟΥΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΜΑ ΑΘΩΩΝ!

ΕΜΒΟΛΙΑ ΛΟΥΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΜΑ ΑΘΩΩΝ!

 

πό τό τέλος τοῦ παρελθόντος ἔτους 2020 καί ὑπό τήν ψευδώνυµη ἐπωνυµία “Ἐλευθερία”, ξεκίνησε ἐπισήµως ἡ ἐπιχείρηση µαζικοῦ ἐµβολιασµοῦ στόν Εὐρωπαϊκό πληθυσµό, ἡ ὁποία, σύµφωνα µέ τίς διακηρύξεις τῆς “πολιτικῆς ὀρθότητας”, φιλοδοξεῖ νά κτίσει σινικό τεῖχος “ἀνοσίας ἀγέλης” κατά τοῦ κορώνα-ἰοῦ sars-cov-2.

Πράγµατι, ὁλόκληρος ὁ πλανήτης γιά ἕναν ὁλόκληρο χρόνο ἔζησε καί συνεχίζει νά ζεῖ µέσα σέ ἀταβιστικούς, πρωτόγονους φόβους, πού ἔχουν διενεργήσει µιά πρωτοφανῆ ἀφαίµαξη τῆς κοινωνικῆς ζωτικότητας παγκοσµίως.

Ἔτσι, ἡ προσδοκία ἑνός ἐµβολίου, ἀλλά καί ἡ ἐν συνεχείᾳ εἰσαγωγή του στήν κλινική πράξη µέ ἐκπληκτική ταχύτητα, γιά πρώτη φορά στήν ἱστορία τῆς ἰατρικῆς, σέ ἄλλους µέν ἀναπτέρωσε ἐλπίδες, σέ ἄλλους, καί κυρίως στόν ἔντιµο ἰατρικό πληθυσµό, γέννησε προβληµατισµούς.

Ἄλλοι χειροκρότησαν τήν ἔκρηξη “ἀγάπης” τῶν πολυεθνικῶν φαρµακευτικῶν ἑταιρειῶν γιά τόν ἄνθρωπο, γενόµενοι σύµψυχοι µέ κυβερνητικές πολιτικές, στίς ὁποῖες προσδέθηκε καί µιά µερίδα τῆς ἰατρικῆς ἐλίτ, καί ἄλλοι, µέ τήν σύνεση τοῦ “σπεῦδε βραδέως”, ἀποστροφῆς πού ἀποδίδεται στόν Ρωµαῖο αὐτοκράτορα Αὔγουστο, θυµήθηκαν πώς ἡ Ὁµηρική Τροία ἀλώθηκε ὄχι ἀπό τόν ἔντιµο πόλεµο στό πεδίο τῆς µάχης, ἀλλά ἀπό τό µεγαλοπρεπές δῶρο τοῦ Δουρείου Ἵππου, τό διαχρονικό σύµβολο τῆς πανουργίας καί τῆς δολιότητας.

Σύµφωνα µέ τήν ἱστορία τῆς Ἰατρικῆς, ἡ ἀνακάλυψη τοῦ ἐµβολιασµοῦ ἀποδίδεται στόν Edward Jenner (1796), τέκνο ἱερέως, µέ βαθειά Χριστιανική συνείδηση, καί στή συνέχεια στόν Louis Jean Pasteur, (δεκαετία τοῦ 1880) πιστό Χριστιανό καθ’ ὅλη τή διάρκεια τῆς ζωῆς του.

Ἐλάχιστοι ὅµως γνωρίζουν, ὅτι πρωτοπόροι στήν ἐπιστήµη τοῦ ἐµβολιασµοῦ ὑπῆρξαν δύο Ἕλληνες ἰατροί τῶν ἀρχῶν τοῦ 18ου αἰῶνα, τούς ὁποίους καί ἀκολούθησαν καί οἱ προαναφερθέντες Jenner καί Pasteur. Οἱ ἰατροί αὐτοί ἦσαν ὁ Ἐµµανουήλ Τιµόνης (1669-1718/1720) καί ὁ Ἰάκωβος Πυλαρινός (1659-1718), ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, οἱ ὁποῖοι δηµοσίευσαν τό 1714 στό Ἀγγλικό περιοδικό “Philosophical Transactions” τῆς Royal Society τοῦ Λονδίνου τήν πρώτη ἐπιστηµονική ἐφαρµογή τοῦ ἐµβολιασµοῦ, πού ὀνοµάσθηκε «εὐλογιασµός» (variolatio).

Συγκεκριµένα, ὁ Ἐµµ. Τιµόνης µέσα στά χρόνια τῆς Τουρκικῆς σκλαβιᾶς παρατήρησε ὅτι µιά εὐφυής Θεσσαλή ἀγροκτηνοτρόφος, ἀφοῦ ἔτριβε τήν πληγή ἀπό κάποιο πρόβατο, πού εἶχε προσβληθεῖ ἀπό «εὐλογιά», ἐνοφθάλµιζε στή συνέχεια τόν παθολογικό ἱστό στό χέρι παιδιῶν. Μέ τή διαδικασία αὐτή ὁ ὀργανισµός τῶν παιδιῶν ἀποκτοῦσε φυσική ἀνοσία, ἡ ὁποία καί ἀπέδιδε πλήρη θεραπευτικά ἀποτελέσµατα. «Τά πτωχά καί τά µωρά τοῦ κόσµου ἐξελέξατο ὁ Θεός ἴνα τούς σοφούς καταισχύνῃ».

 

Ἡ λειτουργία ἑνός ἐµβολίου.

  1. Κλασσικά ἐµβόλια

Ὁ σκοπός τῶν ἐµβολίων εἶναι ἡ εὐαισθητοποίηση τοῦ ἀνοσοποιητικοῦ συστήµατος, µέ τήν εἴσοδο στόν ὀργανισµό ἑνός ἀδρανοποιηµένου ἤ νεκροῦ νοσογόνου παράγοντα. Ὁ κύριος κορµός τῶν ἐµβολίων στηρίζεται σέ αὐτή τή διαδικασία.

Τό ἀνοσοποιητικό σύστηµα παράγει, ἀφ’ ἑνός µέν ἀντισώµατα, γιά νά καταστρέψει τόν παράγοντα αὐτόν, ἀφ’ ἑτέρου δέ ἀποκτᾶ µνήµη, ὥστε καί στήν περίπτωση πού θά τόν συναντήσει ἀργότερα, µέ µιά ἐνδεχόµενη ἐπαναµόλυνση, νά τόν ἀναγνωρίσει καί νά δράσει καί πάλι καταστρεπτικά ἐναντίον του.

 

  1. Τά ἐµβόλια m-RNA

Γιά τήν παραγωγή τῶν ἐναντίον τοῦ sars-cov-2 ἐµβολίων (δυστυχῶς καί ὄχι µόνον) χρησιµοποιήθηκε ἡ τεχνική τοῦ m-RNA, ἡ ὁποία στηρίχθηκε πάνω στήν ἀνθρώπινη κυτταρική σειρά HEK 293. Ἡ σειρά αὐτή προῆλθε ἀπό ἀνθρώπινα ἐµβρυϊκά κύτταρα, τά ὁποῖα λήφθηκαν ἀπό τό νεφρό ἑνός ὑγιοῦς θήλεως ἐµβρύου. Τό ἔµβρυο αὐτό ἐκτρώθηκε στό Leiden τῆς Ὀλλανδίας, τό ἔτος 1973 καί ὁ νεφρός περιῆλθε στό ἐργαστήριο Alex van der Eb τῆς ἴδιας χώρας. Ἡ ταυτότητα τῶν γονέων τοῦ ἀµβλωθέντος ἐµβρύου καί ὁ λόγος τῆς ἄµβλωσης παραµένουν ἄγνωστοι.

Οἱ γνωστότερες φαρµακευτικές ἑταιρεῖες παραγωγῆς ἐµβολίων τῶν κατά sars-cov-2 ἐµβολίων χρησιµοποίησαν τήν κυτταρική σειρά τοῦ ἐκτρωθέντος ἐµβρύου (ΗΕΚ293Τ) γιά νά ἐπεξεργασθοῦν ἐργαστηριακά τό νέο ἐµβόλιο στά διάφορα στάδια προκλινικῆς µελέτης. Ἄς σηµειωθεῖ, ἐν παρόδῳ, ὅτι γιά τά ἐργαστηριακά πειράµατα δέν θυσιάσθηκε µόνον ἕνα ἔµβρυο, ἀλλά θυσιάζονται πολλά, ὥστε, µέ βάση τίς κυτταρικές τους σειρές, νά πραγµατοποιοῦνται ποικίλα ὅσα in vitro πειράµατα.

Ἤδη, ἔχουν ἐγκριθεῖ καί χρησιµοποιοῦνται στήν Ἑλλάδα τά ἐµβόλια τῶν φαρµακευτικῶν ἑταιρειῶν Pfizer/BioNTech καί Moderna, ἀναµένεται δέ νά εἰσαχθοῦν στήν πατρίδα µας κατά τά µέσα περίπου τοῦ Φεβρουαρίου 2021 καί τά ἐµβόλια τῆς Astra/Zeneka (Oxford) καί Jannsen.

 

Διαφορές µεταξύ τῶν παραπάνω δύο τύπων ἐµβολίου.

Ὅπως προκύπτει ἀπό τά παραπάνω, ὁ µέν κλασσικός τρόπος παραγωγῆς ἐµβολίων εἶναι ἠθικά παντελῶς οὐδέτερος καί δέν προσκρούει στήν Ὀρθόδοξη Χριστιανική ἀνθρωπολογία.

Ὁ τρόπος, ὅµως, τῆς διαδικασίας µέ τήν τεχνική m-RNA ἀπαιτεῖ ἀνθρώπινη κυτταρική σειρά πού προέρχεται ἀπό ἔκτρωση, ἤ, ἰσοδύναµη τῆς ἐκτρώσεως διαδικασία. Ἔτσι, τό κορυφαῖο τῆς Δηµιουργίας Ποίηµα τοῦ Θεοῦ, ἀπό τή στιγµή τῆς συλλήψεώς του, προσβάλλεται καί ὁ Δηµιουργός ὑβρίζεται.

 

Ὑπάρχουν ἐναλλακτικές λύσεις ἐµβολιασµοῦ;

Στό ἐρώτηµα ἐάν ἡ δηµιουργία τοῦ κατά sars-cov-2 ἐµβολίου εἶναι µονόδροµος ἡ ἀπάντηση εἶναι ἀπολύτως ἀρνητική.

Εἶναι εὐρύτατα γνωστό, ὅτι ὑπάρχουν καί ἄλλες δυνατότητες παραγωγῆς ἐµβολίων, οἱ ὁποῖες δέν προσβάλουν τήν ἀξία τῆς µοναδικότητας τοῦ ἀνθρώπου, ἀπό τή στιγµή τῆς συλλήψεώς του.

Αὐτό ἀποδεικνύεται ἐκ τοῦ γεγονότος, ὅτι γιά τό ἐν λόγῳ ἐµβόλιο πολλές ἑταιρεῖες καί Ἰνστιτοῦτα σέ ὅλον τόν κόσµο χρησιµοποιοῦν µή ἀνθρώπινες κυτταρικές σειρές.

Ἐπί παραδείγµατι, τό “Ἰσραηλινό Ἰνστιτοῦτο, γιά τήν βιολογική ἔρευνα” (Israel Institute for Biological Research (IIBR)) δέν χρησιµοποιεῖ σέ κανένα στάδιο γιά τήν παραγωγή τοῦ ἐµβολίου ἀνθρώπινες κυτταρικές σειρές, ἀλλά κύτταρα ἀπό hamster καί κύτταρα πιθήκου. 

Στήν Κίνα ἔχουν ἤδη δηµιουργηθεῖ τρία ἐµβόλια µέ τόν παραδοσιακό τρόπο, (π.χ. BBIBP-CorV, PiCoVacc ), στήν Ἀµερική στή Γαλλία, καί σέ ἄλλες χῶρες, βρίσκονται ἤδη σέ προκλινική φάση παρόµοια ἐµβόλια, µή ἐξαρτώµενα ἀπό ἀνθρώπινες κυτταροσειρές.

Στό Ἰνστιτοῦτο Ἰατρικῆς ἔρευνας John – Paul ΙΙ, στίς ΗΠΑ, χρησιµοποιοῦνται βλαστοκύτταρα (stem cells) ἐνηλίκου ἀνθρώπου καί ὄχι ἐµβρύων, γιά ἐρευνητικούς ἐν γένει σκοπούς, καί γιά τήν παραγωγή ἐµβολίου ἀντί-sars-cov-2, ἀλλά µέ βραδύτερους ἀλλά καί ἀσφαλέστερους ρυθµούς. Σηµειωτέον, ὅτι ἡ χρηµατοδότηση τοῦ ἐν λόγῳ Ἰνστιτούτου γίνεται µέ προσφορές καί ὄχι µέ κρατικές ἐπιχορηγήσεις.

Ὅπως προκύπτει ἀπό τά παραπάνω, ἡ τεχνολογία τῶν ἀντί-sars-cov-2 ἐµβολίων, µπορεῖ νά προαχθεῖ χωρίς ὁ ἐρευνητής νά ἅπτεται τῶν ἱερῶν παρακαταθηκῶν τῆς ἀνθρώπινης ζωῆς, σεβόµενος τήν ἀδιαπραγµάτευτη ἀξία τοῦ ἀνθρώπου.

 

Βιοηθικά προβλήµατα

  1. Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ διά τεσσάρων Ἁγίων Οἰκουµενικῶν Συνόδων (Γ΄,Δ΄, Ε΄ καί Στ΄), ἀναγνωρίζει τόν ἄνθρωπον ὡς τέλειον ἐξ ἄκρας συλλήψεως. Ἄλλωστε ἡ γενετική ταυτότητα τοῦ πρώτου κυττάρου, τοῦ ζυγωτοῦ, εἶναι ἡ ἴδια µέ αὐτή διά τῆς ὁποίας ἀναγνωρίζεται ἡ ταυτότητα τοῦ συγκεκριµένου ἀνθρώπου καί µετά τόν βιολογικό του θάνατον.

Ὁ Κύριος, ὡς ὁ πρό αἰώνων Ἀρχέτυπος τῆς δηµιουργίας τοῦ ἀνθρώπου, σαρκώθηκε στήν Θεοδόχο Μήτρα τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου καί ὑποστατικά ἐξ ἄκρας συλλήψεως ἥνωσε τόν ἐκ τῆς Παρθένου Μαρίας “ληφθέντα ναόν” µέ τήν Θεία Φύση, ἀτρέπτως ἀσυγχύτως καί ἀδιαιρέτως.

Ὡς ἐκ τούτου ὁποιαδήποτε παρέκκλιση ἀπό τήν καταστατική αὐτή ἀρχή τῆς πίστεώς µας προσβάλλει τήν Θεία Δηµιουργία καί κατά συνέπεια βρίσκεται ἀπολύτως ἔξω ἀπό τό δόγµα καί τό ἦθος τῆς Ἐκκλησίας.

Ἡ Ὀρθόδοξος Χριστιανική Θεολογία δέν ἀρνεῖται τόν ἐµβολιασµό, ὅπως καί κάθε ἄλλη ἔλλογη καί θεοφιλῆ ἰατρική πράξη. Ἀρνεῖται, ὅµως, διαρρήδην κάθε ἀντίληψη ἤ προσπάθεια, πού µειώνει τήν ἀνθρώπινη ἀξία, στερεῖ τό δικαίωµα τῆς ἐνηµέρωσης καί ἐγκλωβίζει τήν λογική στό ζόφο τοῦ φόβου, σέ σηµεῖο πού νά ἐπαληθεύεται ἡ µονόστιχη ἀποστροφή τοῦ Μενάνδρου, ὅτι «Βίος βίου δεόµενος οὐκ ἔστι βίος» (Ζωή, πού ἔχει ἀνάγκη τήν ἐπιβίωση, δέν εἶναι ζωή).

  1. Οὐσιώδη βιοηθικό προβληµατισµό κατά δεύτερο λόγο δηµιουργεῖ ἡ σπουδή τῆς µαζικῆς παραγωγῆς τῶν ἐµβολίων µέ τή χρήση m-RNA, γιά πρώτη φορά στήν ἱστορία τῆς ἰατρικῆς ἐπιστήµης, ἐάν ἑξαιρέσουµε τό ἐµβολιαστικό “φιάσκο” ἐπί Προεδρίας τοῦ G. Ford στήν Ἀµερική, τό 1976.

Ἰολόγοι, µέ µεγάλο εἰδικό βάρος, ὅπως ὁ L. Montagnier (Νόµπελ 1988), καί ἡ ἡ ἰολόγος καθηγήτρια Dr. Oveta Fuller, µία ἐκ τῶν τεσσάρων µελῶν τῆς ἐπιτροπῆς ἐµπειρογνωµόνων τῆς Ἀµερικανικῆς Ὑπηρεσίας Φαρµάκων (FDA), πού µειοψήφισε στήν ἐφαρµογή γενικοῦ ἐµβολιασµοῦ, ἀλλά καί πολλοί ἄλλοι, κρούουν τόν κώδωνα τοῦ κινδύνου γιά τά δυνητικά ἐπίχειρα µιᾶς τέτοιας µαζικῆς παρέµβασης στόν παγκόσµιο πληθυσµό.

Ἤδη στήν Ἑλλάδα ἔχουµε δύο θανάτους, ἐντελῶς “τυχαίους” (!) µετά τό ἐµβόλιο καί, παρά ταῦτα, ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία, παρά τήν φυσική  φροντίδα, πού πρέπει νά ἐπιδεικνύει στά µέλη της, προωθεῖ τόσο σέ πραγµατικό ὅσο καί σέ συµβολικό ἐπίπεδο, νοσογόνες καί θανατικές πρακτικές.

  1. Ὁ Ὀδυσσέας Ἐλύτης, σέ µιά ἐκ βαθέων συνέντευξή του πρό ἐτῶν, ἐπεσήµανε τά ἑξῆς: «Βλέπω τή βία νά ἔρχεται µεταµφιεσµένη, κάτω ἀπό ἄνοµες συµµαχίες καί προσυµφωνηµένες ὑποδουλώσεις. Δέν θά πρόκειται γιά τούς φούρνους τοῦ Χίτλερ ἴσως, ἀλλά γιά µεθοδευµένη καί οἰονεί ἐπιστηµονική καθυπόταξη τοῦ ἀνθρώπου. Γιά τόν πλήρη ἐξευτελισµό του. Γιά τήν ἀτίµωσή του

Ἀπό αὐτόν τόν ἐξευτελισµό καί τήν ἀτίµωση τοῦ ἀνθρώπου ἕνας µόνος Θεσµός, Θεοΐδρυτος καί ἀκαταµάχητος στούς αἰῶνες, µπορεῖ νά ἀναστηλώσει τήν Εἰκόνα τοῦ ἀνθρώπου καί τόν σεβασµό τῆς Δηµιουργίας: Ἡ Μία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ἐκκλησία, πού ἔχει ὡς Κεφαλή καί Ἔσχατο Κριτή, τόν Χριστόν.

 

π. Στυλιανός Καρπαθίου

«ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ» Ἀρ. Τεύχους 222

Φεβρουάριος 2021

 

Σηµ. τοῦ Περιοδικοῦ: Ὁ Πρωτοπρεσβύτερος π. Στυλιανός Καρπαθίου εἶναι Διδάκτωρ Θεολογίας καί Ψυχιατρικῆς.