Ἡ ἀκίδα τῶν Ἐμβολίων mRNA, αἰτία Καρκινογενέσεων!

Ἡ ἀκίδα τῶν Ἐμβολίων mRNA,
αἰτία Καρκινογενέσεων!

ν πρίν τρία χρόνια ἐρχόταν κάποιος καί μᾶς ἔλεγε ὅτι ἡ μαζική πλειοψηφία τοῦ πληθυσμοῦ συμπεριλαμβανομένων καί τῶν μικρῶν παιδιῶν(!) θά ὑποχρεοῦται νά κάνει γονιδιακή θεραπεία γιά νά προφυλαχτεῖ ἀπό ἕνα ἰό μέ θνησιμότητα συγκρίσιμη μέ αὐτή τῆς γρίπης, σίγουρα θά τόν ἀποκαλούσαμε τρελό ἤ συνωμοσιολόγο.

Νά, πού, ὅμως, φτάσαμε στό σήμερα, ὅπου  οἱ τρελοί καί συνωμοσιολόγοι εἴμαστε ὅλοι ἐμεῖς, πού ἐπιθυμοῦμε νά διατηρήσουμε τό δικαίωμα νά ἐλέγχουμε τί μπαίνει στό σῶμα μας, ὅλοι ἐμεῖς πού ἀναγνωρίζουμε ὅτι αὐτός ὁ ἀποκαλούμενος ἐμβολιασμός εἶναι στήν πραγματικότητα γονιδιακή θεραπεία, ἡ ὁποία μέχρι πρότινος βρισκόταν σέ πειραματικό στάδιο καί προοριζόταν γιά καρκινοπαθεῖς!

Ἡ κοινωνία ἔχει –μέ τή βοήθεια τῆς Πολιτείας– πολωθεῖ σέ ἐμβολιασμένους καί ἀνεμβολίαστους/ψεκασμένους, καί αὐτή τή στιγμή ὅλοι ἐμεῖς οἱ “ψεκασμένοι” βρισκόμαστε κοινωνικά ἀπομονωμένοι καί κάτω ἀπό τήν ἀπειλή τῶν διοικητικῶν προστίμων καί τῆς ἀναστολῆς ἐργασίας ὄχι μόνο στή χώρα μας, ἀλλά σέ παγκόσμιο ἐπίπεδο.

Ὑπάρχουν πολλοί, πού δέν ἀντέχουν τήν πίεση καί κάνουν πίσω, ὡστόσο ὑπάρχουν  καί κάποιοι, πού ἐμμένουν στή θέση τους καί μέ ἐπιστημονικά ἐπιχειρήματα προσπαθοῦν νά πείσουν τούς συνανθρώπους τους καί τήν Πολιτεία ὅτι ἡ ἐπιφυλακτικότητα πού δείχνουν ἀπέναντι σέ νέους μολυσματικούς παράγοντες καί σέ μιά καινούργια τεχνολογία, ἡ ὁποία δέν ἔχει δοκιμαστεῖ ἀρκετά, εἶναι, ὄχι μόνο θεμιτή, ἀλλά ἐπιβεβλημένη. Ὑπάρχουν δεκάδες παράμετροι τίς ὁποῖες οἱ σχεδιαστές τῶν ἐμβολίων δέν ἔχουν λάβει ὑπ’ ὄψιν τους, ἀλλά ἀκόμα καί ἄν τίς εἶχαν λάβει, δέν εἶχαν τό χρόνο νά τίς μελετήσουν ἐπαρκῶς καί νά ἀποκλείσουν ὅλους τούς κινδύνους.

Στό παρελθόν ἔχουμε ἀναφέρει τό μεγάλο ρίσκο πού πῆρε ἡ ἀνθρωπότητα μέ τή χρήση γονιδιακῆς θεραπείας (ἤ ἀλλιῶς τά ἐμβόλια νέας γενιᾶς μέ mRNA ἤ ἀδενοϊό), ἡ ὁποία πλημμυρίζει τό σῶμα μας μέ τήν πρωτεΐνη ἀκίδα, προκειμένου τό ἀνοσοποιητικό μας σύστημα νά δημιουργήσει ἀντισώματα ἔναντι αὐτῆς. Ἄν αὐτή ἡ πρωτεΐνη ἦταν ἀκίνδυνη καί οὐδέτερη θά εἴχαμε νά ἀνησυχοῦμε μόνο γιά τούς κινδύνους αὐτῆς καθ’ ἑαυτήν τῆς τεχνολογίας εἰσαγωγῆς. Ὡστόσο, σειρά μελετῶν ἔχει δείξει ὅτι αὐτή ἡ πρωτεΐνη κάθε ἄλλο παρά ἀκίνδυνη εἶναι. Πρόσφατα ἔχουμε ἀναφέρει δημοσιευμένη μελέτη [1] ἡ ὁποία δείχνει ὅτι ἡ πρωτεΐνη ἀκίδα παρεμβαίνει στήν ὁμαλή λειτουργία τῶν μιτοχονδρίων, τά ὁποῖα, ἐκτός ἀπό μηχανές παραγωγῆς ἐνέργειας τοῦ κυττάρου, ἀποτελοῦν καί σηματοδοτικούς κόμβους, μέσῳ τῶν ὁποίων ρυθμίζονται κομβικές κυτταρικές λειτουργίες, ὅπως αὐτή τῆς «ἀπόπτωσης» ἤ ἀλλιῶς «ὀργανωμένος κυτταρικός θάνατος», πού εἶναι ἕνας ἀπό τούς κεντρικούς μηχανισμούς ἐλέγχου τοῦ καρκίνου.

Ἡ διεθνής βιβλιογραφία ἔχει δείξει ὅτι μιτοχονδριακές δυσλειτουργίες συνδέονται ἄμεσα, ὄχι μόνο μέ τόν καρκίνο, ἀλλά μέ πληθώρα νόσων καί συνδρόμων [2,3]. Μιά καινούργια μελέτη, ὡστόσο, ἔρχεται νά φωτίσει μιά καινούργια ἰδιότητα τῆς πρωτεΐνης ἀκίδας, ἡ ὁποία εἶναι κυριολεκτικά τρομακτική καί κάνει ὅλες τίς προηγούμενες νά ὠχριοῦν μπροστά της. Οἱ ἐρευνητές HuiJiang καί Ya-FangMei ἀπό τό Πανεπιστήμιο τῆς Στοκχόλμης καί τό τμῆμα Μοριακῶν Βιοεπιστημῶν τοῦ Wenner–GrenInstitute στή Στοκχόλμη, δημοσίευσαν στό περιοδικό Viruses τόν Ὀκτώβριο τοῦ 2021 μιά μελέτη, ἡ ὁποία ἀποδεικνύει ὅτι ἡ πρωτεΐνη-ἀκίδα, ὅταν παράγεται ἀπό τά κύτταρά μας μέσω τῶν ἐμβολίων στό κυτταρόπλασμα, δέν πηγαίνει μόνο στήν κυτταρική μεμβράνη καί στόν ἐξωκυττάριο χῶρο προκειμένου νά τήν ἀναγνωρίσει τό ἀνοσοποιητικό μας σύστημα, ἀλλά εἰσέρχεται καί μέσα στόν πυρῆνα ὅπου βρίσκεται τό DNA μας (ἤ ἀλλιῶς τό γενετικό μας ὑλικό)[4]! Ἐκεῖ οἱ ἐρευνητές ἔδειξαν ὅτι παρεμβαίνει στήν λειτουργία τοῦ μηχανισμοῦ ἐπιδιόρθωσης βλαβῶν τοῦ γενετικοῦ μας ὑλικοῦ, παρεμποδίζοντας τή δράση δύο κομβικῶν πρωτεϊνῶν καί, συγκεκριμένα, τῆς BRCA1 καί τῆς 53BP1.

Γιατί ὅμως αὐτό τό εὕρημα εἶναι ἀνησυχητικό;

Ἡ μαζική πλειοψηφία τῶν κυττάρων τοῦ σώματός μας πολλαπλασιάζονται καθ’ ὅλη τή διάρκεια τῆς ζωῆς μας μέ μιά διαδικασία, πού ὀνομάζεται «κυτταρική διαίρεση», ὅπου ἕνα κύτταρο διπλασιάζει τό ὑλικό του, κατόπιν διαιρεῖται, καί ἀπό αὐτή τή διαίρεση προκύπτουν δύο νέα κύτταρα. Μιά ἀπό τίς βασικές προϋποθέσεις γιά νά διαιρεθεῖ ἕνα κύτταρο εἶναι νά ἔχει γίνει ἀντιγραφή τοῦ DNA του, προκειμένου νά ὑπάρχει σέ δύο ἀντίγραφα μέσα στόν πυρῆνα, ἔτσι ὥστε τό κάθε κύτταρο νά πάρει καί ἀπό ἕνα πλῆρες ἀντίγραφο. Τό DNA εἶναι ἕνα τεράστιο μόριο (ἕνα μοριακό νῆμα), τό ὁποῖο περιέχει ὅλες τίς πληροφορίες πού ἀπαιτοῦνται γιά νά δομηθεῖ πλήρως ὁλόκληρος ὁ ὀργανισμός μας. Ἐνδεικτικά ἀναφέρουμε, ὅτι, ἄν μπορούσαμε νά “ξετυλίξουμε” τό DNA ὅλων τῶν κυττάρων τοῦ σώματός μας καί νά τά συνδέσουμε σέ ἕνα, θά παίρναμε ἕνα νῆμα μήκους 16 δίς ἑκατομμυρίων χιλιομέτρων, δηλαδή μῆκος διπλάσιο ἀπό τή διάμετρο τοῦ ἡλιακοῦ μας συστήματος! [5]

Εἶναι φυσικό ἐπακόλουθο, κατά τήν ἀντιγραφή μιᾶς τόσο ἐκτεταμένης πληροφορίας νά γίνονται λάθη (εὐρέως γνωστά καί ὡς μεταλλάξεις), τά ὁποῖα, ἄν μείνουν ἀδιόρθωτα, διατηροῦνται καί ἐπάγονται στίς ἑπόμενες γενιές. Ὡς ἐκ τούτου, τό κύτταρο εἶναι ἐφοδιασμένο μέ ἕναν ἐξελιγμένο καί ὑπερευαίσθητο μηχανισμό διόρθωσης τέτοιων λαθῶν, ὁ ὁποῖος δρᾶ ἀκαριαῖα καί ἀποτελεσματικά, διορθώνοντάς τα τή στιγμή ἀκριβῶς πού αὐτά προκύπτουν.

Ἡ μέχρι τώρα ἔρευνά μας πάνω στόν καρκίνο ἔχει δείξει ὅτι αὐτή ἡ νόσος εἶναι προσωπική (ἴσως ἡ πιό προσωπική ἀπό ὅλες τίς ἀσθένειες) γιατί ξεκινάει ἀπό τό ἴδιο τό γενετικό μας ὑλικό. Μελέτες ἔχουν δείξει ὅτι ἡ γενεσιουργός αἰτία τοῦ καρκίνου εἶναι ἡ λεγόμενη γενομική ἀστάθεια, ἡ ὁποία προκαλεῖται ὅταν ἀθροίζονται πολλαπλές μεταλλάξεις (τά λάθη πού ἀναφέραμε παραπάνω) καθ’ ὅλο τό μῆκος τοῦ γενετικοῦ μας ὑλικοῦ[6]. Ἐπιπλέον, πρέπει νά ἀναφέρουμε ὅτι τό ἀνοσοποιητικό μας σύστημα παίζει ἐπίσης τεράστιο ρόλο στόν ἔλεγχο τῆς καρκινογένεσης. Πολλές φορές κατά τή διάρκεια τῆς ζωῆς μας κάποια κύτταρα μπορεῖ νά ξεφύγουν ἀπό τήν προαναφερθεῖσα διαδικασία καί νά μετατραποῦν σέ καρκινικά, ὡστόσο, στήν πλειοψηφία τῶν περιπτώσεων, αὐτό δέν τό ἀντιλαμβανόμαστε ποτέ, γιατί τό ἀνοσοποιητικό μας προλαβαίνει καί καταστέλλει τήν “ἀνταρσία”.

Μποροῦν ὅλοι οἱ ἄνθρωποι νά καταλάβουν (φυσιολογικοί καί “ψεκασμένοι”, ἐμβολιασμένοι καί ἀνεμβολίαστοι) τί ἀκριβῶς σημαίνουν ὅλα τα παραπάνω. Ἡ πρωτεΐνη-ἀκίδα μπαίνει μέσα στόν πυρῆνα τῶν κυττάρων μας καί μακροπρόθεσμα αὐξάνει τόν κίνδυνο νά ἀσθενήσουμε ἀπό καρκίνο!

Ἄς τό κοιτάξουμε, ὅμως, καί λίγο πιό εἰδικά: Οἱ Jiang καί Mei ἀνέφεραν ὅτι ἡ πρωτεΐνη-ἀκίδα ἀναστέλλει τή λειτουργία δύο κομβικῶν πρωτεϊνῶν γιά τό μηχανισμό ἐπιδιόρθωσης τοῦ DNA, τῆς BRCA1 καί τῆς 53BP1. Πρόκειται γιά δύο πρωτεΐνες, οἱ ὁποῖες ἔχουν χαρακτηριστεῖ ὡς ὀγκο-κατασταλτικές, πού σημαίνει ὅτι ἡ δράση τους, ἐμποδίζει τόν καρκίνο.

Ἡ πρώτη, ἡ BRCA1, εἶναι μιά πρωτεΐνη, τῆς ὁποίας οἱ ἀπενεργοποιητικές μεταλλάξεις ἔχουν συνδεθεῖ μέ αὐξημένο ρίσκο γιά ἀνάπτυξη πολλῶν τύπων καρκίνου, ὅπως μαστοῦ, ὠοθηκῶν, προστάτη καί παγκρέατος [7]. Ἡ συγκεκριμένη πρωτεΐνη, μάλιστα, ἀπέκτησε ἀρκετή δημοσιότητα πρίν μερικά χρόνια μέ τήν διάσημη Ἀμερικανίδα ἠθοποιό Angelina Jolie, ἡ ὁποία προχώρησε σέ προαιρετική ἀφαίρεση μαστοῦ, ὅταν διαπίστωσε ὅτι ἔχει μεταλλαγμένη BRCA1!

Ἡ δεύτερη, ἡ 53BP1, εἶναι μιά πρωτεΐνη, πού συνεργάζεται στενά μέ τήν προηγούμενη. Ἀπενεργοποιητικές μεταλλάξεις σέ αὐτή τήν πρωτεΐνη ἔχουν, ἐπίσης, συνδεθεῖ μέ αὐξημένο κίνδυνο ἐμφάνισης καρκίνου τοῦ παχέος ἐντέρου[8] καί τοῦ δέρματος[9].

Τέλος, οἱ Jiang καί Mei παρουσιάζουν στοιχεῖα, πού δείχνουν ὅτι μέσω τῆς παρεμπόδισης τοῦ μηχανισμοῦ ἐπιδιόρθωσης τοῦ DNA, ἡ ἀκίδα “σαμποτάρει” καί τό ἀνοσοποιητικό μας σύστημα καί πιό συγκεκριμένα τά B-λεμφοκύτταρα, τά ὁποῖα εἶναι τά ἐργοστάσια παραγωγῆς ἀντισωμάτων τοῦ ὀργανισμοῦ μας. Αὐτά τά κύτταρα χρησιμοποιοῦν ἕνα μηχανισμό γενετικοῦ ἀνασυνδυασμοῦ, πού τούς προσφέρει τήν εὐελιξία νά παράγουν πολλά διαφορετικά εἴδη ἀντισωμάτων. Ἐπειδή κατά τή διαδικασία τοῦ γενετικοῦ ἀνασυνδυασμοῦ προκύπτουν λάθη στό γενετικό ὑλικό, ὁ μηχανισμός ἐπιδιόρθωσης τοῦ DNA πρέπει νά λειτουργεῖ σωστά. Ἡ ἀκίδα, ὡστόσο, φροντίζει κάτι τέτοιο νά μή συμβαίνει καί ὡς ἐκ τούτου τά Β-λεμφοκύτταρα καθίστανται δυσλειτουργικά.

Αὐτό πού μποροῦμε νά ποῦμε σάν συμπέρασμα τῶν παραπάνω εἶναι, ὅτι ὁ καρκίνος γιά νά ἐπιβιώσει καί νά ἐξελιχθεῖ, φροντίζει νά ἀπενεργοποιεῖ τίς συγκεκριμένες πρωτεΐνες καί ὡς ἐκ τούτου τώρα μέ τά ἐμβόλια, τόν βοηθᾶμε διπλᾶ! Ἀφ’ ἑνός, καταστέλλουμε τίς ὀγκο-κατασταλτικές πρωτεΐνες, καί, ταὐτόχρονα, ἐπιβαρύνουμε τό ἀνοσοποιητικό μας σύστημα, πού, ὅπως εἴπαμε, παίζει ἐνεργό ρόλο στή μάχη κατά τοῦ καρκίνου ἀνάμεσα στά ἄλλα. Συνεπῶς, εἶναι προφανές ὅτι ἄν ὁ ἐμβολιασμός μέ τά ἐμβόλια-ἀκίδα συνεχιστεῖ, τά ἑπόμενα χρόνια ἀναμένουμε μιά κυριολεκτική ἔκρηξη τῶν περιστατικῶν καρκίνου στόν πληθυσμό!

Οἱ “εἰδικοί”, ἔσπευσαν ἀμέσως νά θολώσουν τά νερά ἐκτοξεύοντας διάφορες ἀνακρίβειες ὅπως:

(1) Εἶναι γνωστό ὅτι τό mRNA τῶν ἐμβολίων δέν πάει στόν πυρῆνα τοῦ κυττάρου.

Ἀπάντηση: Αὐτό εἶναι ἀληθές, τό mRNA παραμένει στό κυτταρόπλασμα, ὅπου μέσῳ τῶν κυτταρικῶν ριβοσωμάτων παράγει τήν πρωτεΐνη-ἀκίδα, ἡ ὁποία, ὡστόσο, ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ στόν πυρῆνα ὅπως ἔδειξαν οἱ Jiang καί Mei μέ τίς σχετικές ἐπιπτώσεις.

(2) Τά ἐμβόλια αὐτά δέν παράγουν τήν πλήρη πρωτεΐνη-ἀκίδα καί ἄρα εἶναι ἀσφαλῆ.

Ἀπάντηση: Αὐτό τό στηρίζουν σέ ἐπίσημη φρασεολογία, πού χρησιμοποιεῖται μέχρι καί στόν CDC. Συγκεκριμένα ὁ ἐν λόγῳ Ὀργανισμός στήν ἐπίσημη ἱστοσελίδα του [10] ἔχει ἀναρτήσει μιά σελίδα γιά νά “βοηθήσει” τούς πολίτες νά καταλάβουν τά ἐμβόλια mRNA, προκειμένου νά μήν ἐπηρεάζονται ἀπό ὅλους ἐμᾶς τούς “ψεκασμένους” καί συνωμοσιολόγους. Σέ αὐτή τήν ἱστοσελίδα, λοιπόν, δηλώνει ὅτι τά ἐν λόγῳ ἐμβόλια παράγουν ἕνα ἀκίνδυνο τμῆμα (αὐτό τό ἔχουν μέ bold) τῆς πρωτεΐνης-ἀκίδας. Αὐτό, ὡστόσο, εἶναι ψέμα, μιᾶς καί στό ἔγκριτο περιοδικό «Vaccines» ξεκάθαρα ἀναφέρεται ὅτι τό ἐμβόλιο τῆς BioNTech-Pfizer ἀλλά καί τῆς Moderna παράγουν τήν ΠΛΗΡΗ πρωτεΐνη-ἀκίδα! [11]

(3) Ἄν μολυνθεῖ κάποιος μέ τόν Sars-Cov 2 καί νοσήσει, ὁ ἰός θά ἔχει πολλαπλασιαστεῖ μέσα στό σῶμα του καί ὡς ἐκ τούτου θά ἐκτεθεῖ σέ ὅλες τίς ἀρνητικές δράσεις τῆς ἀκίδας οὕτως ἤ ἄλλως καί ὡς ἐκ τούτου δέν ὑπάρχει διαφορά.

Ἀπάντηση: Αὐτό εἶναι ἕνα ἐπιχείρημα τό ὁποῖο χρησιμοποιεῖται κατά κόρον γιά νά ἀποδείξουν ὅτι τό ρίσκο πού παίρνει κάποιος μέ τό ἐμβόλιο εἶναι μικρότερο ἀπό τό ρίσκο πού παίρνει ἄν μολυνθεῖ. Ὡστόσο αὐτό δέν εἶναι ἀληθές γιά τούς παρακάτω λόγους:

(α) Ἡ ἀκίδα ἀποτελεῖ ἕνα μόνο τμῆμα τοῦ ἰοῦ καί ὅσο ἰικό φορτίο καί νά ἀναπτυχθεῖ στό σῶμα, τά ἐπίπεδά τῆς πρωτεΐνης σέ μιά φυσική μόλυνση δέν φτάνουν σέ καμία περίπτωση τά ἐπίπεδά της κατά τόν ἐμβολιασμό, ὅπου ὅλο τό σῶμα κυριολεκτικά πλημμυρίζει μέ μόρια ἀκίδας, πού παράγονται ἀπό τά κύτταρά μας, τά ὁποῖα ἐπί σειρά ἡμερῶν μεταφράζουν ἀσταμάτητα τά δισεκατομμύρια μόρια mRNA πού ἔχουν εἰσέλθει μέ τό ἐμβόλιο, μέχρι αὐτά νά ἀποδομηθοῦν. Ἐπιπλέον, ἡ πρωτεΐνη-ἀκίδα μετά τήν παραγωγή της διατηρεῖται στό σῶμα μας μερικές ἑβδομάδες. Δέν μᾶς λένε πόσο, ἄρα ἐμεῖς θεωροῦμε τοὐλάχιστον δύο  ἑβδομάδες, καί, ἄν λάβουμε ὑπόψιν καί τίς μέρες τοῦ mRNA, τότε ἔχουμε τοὐλάχιστον 3 ἑβδομάδες παρουσίας τῆς ἀκίδας στό σῶμα μας μετά τόν ἐμβολιασμό[12].

(β) Νά προσθέσουμε ὅτι μέχρι σήμερα ἔχουν καταγραφεῖ περίπου 1 ἑκατομμύριο κρούσματα στή Χώρα μας αὐτά τά δύο χρόνια, πού ἀντιμετωπίζουμε τόν κορωναϊό, ἄρα, περίπου τό 10% τοῦ πληθυσμοῦ μας. Ὅλοι οἱ ὑπόλοιποι δέν ἔχουν νοσήσει, ἄρα, ἄν δέν εἶχαν ἐμβολιαστεῖ, δέν θά εἶχαν ἐκτεθεῖ στήν ἀκίδα. Ἀκόμα καί ἄν κάποιος πεῖ ὅτι ἄν δέν ὑπῆρχαν ἐμβολιασμοί τό ποσοστό αὐτό θά ἦταν ὑψηλότερο, καί πάλι δέν θά εἶχε σέ καμία περίπτωση ξεπεράσει τό 20%, ὅπως αὐτό προκύπτει ἀπό ἀνάλυση τῶν ἐπιδημιολογικῶν δεδομένων. Ἐπιπλέον, σύμφωνα μέ μελέτη τοῦ Lancet, ἕνας ἄνθρωπος πού θά νοσήσει ἀπό Covid σήμερα κατά μέσο ὅρο θά ξανα-νοσήσει μέ κάποιο καινούργιο στέλεχος μετά ἀπό 16 μῆνες[13], δηλαδή περίπου σέ ἑνάμιση χρόνο. Σέ ἀντίθεση μέ τά παραπάνω, ἡ πολιτική ἐμβολιασμοῦ προβλέπει ΟΛΟΣ ὁ πληθυσμός νά ἐμβολιάζεται (ἄρα καί νά ἐκτίθεται στόν κίνδυνο) 3 ἤ 4 φορές τό χρόνο ΚΑΘΕ χρόνο!

Εἶναι πλέον ὁλοφάνερο ὅτι ἡ φθορά τῆς Ὑγείας μας,  πού προκαλεῖται ἀπό τόν ἐμβολιασμό, εἶναι ἑκατοντάδες ἤ ἀκόμα καί χιλιάδες φορές μεγαλύτερη ἀπό αὐτή πού προκαλεῖται ἀπό τή φυσική νόσηση!

Ἄν ὑποθέσουμε ὅτι ὁ ἐμβολιασμός θά εἶναι 4 φορές τό χρόνο καί ἄν σκεφτοῦμε ὅτι κάθε φορά πού ἐμβολιαζόμαστε ἐκτιθέμεθα στήν ἀκίδα γιά 3 ἑβδομάδες, αὐτό ἰσοῦται μέ 12 ἑβδομάδες, δηλαδή 3 μῆνες τό χρόνο. Καί τό ἐρώτημα εἶναι: Εἴμαστε σύμφωνοι μέ τή διαρκῆ ἔκθεση μας ἐπί 3 μῆνες κάθε χρόνο σέ ἕνα παράγοντα, πού ἀνάμεσα στά ἄλλα εἶναι καί καρκινογόνος; Αὐτή εἶναι μιά ἐρώτηση, τήν ὁποία θά πρέπει νά ἀπαντήσουμε ὅλοι μας.

Θά πρέπει ὅλοι ἐσεῖς, πού ἔχετε ἀποφασίσει νά πιστέψετε καί νά ἀκολουθήσετε τό Σύστημα, νά προβληματιστεῖτε καί νά ἀπαντήσετε στό γιατί ἔγκριτοι ἐπιστήμονες καί νομπελίστες ὅπως οἱ Bhaldi καί Montagnier (οἱ ὁποῖοι δέν ἐξυπηρετοῦν συμφέροντα καί ἀτζέντες πολυεθνικῶν φαρμακοβιομηχανιῶν), κρούουν τόν κώδωνα τοῦ κινδύνου! Σάν ἕνας ἐκ τῶν “ψεκασμένων” ἀπαντῶ, ὅτι ἔχουμε ἱερό χρέος νά ποῦμε τήν ἀλήθεια καί νά ἐνημερώσουμε ΟΛΟΥΣ τούς συνανθρώπους μας, παρ’ ὅτι κάποιοι ἀπό αὐτούς μᾶς εἰρωνεύονται, μᾶς ὑβρίζουν καί μᾶς περιθωριοποιοῦν.

Κάνουμε λοιπόν ἔκκληση γιά ἀκόμη μιά φορά: Ψᾶξτε, διαβᾶστε, ἐνημερωθεῖτε ἀπό πολλαπλές πηγές καί χρησιμοποιεῖστε τή λογική σας γιά νά ἀποφασίσετε ἐσεῖς γιά τόν ἑαυτό σας (καί ὄχι ἄλλοι γιά ἐσᾶς), ποιά εἶναι τελικά ἡ ἀλήθεια γιά τήν Ὑγεία σας!

Κωνσταντῖνος Βουγᾶς

Μοριακός Βιολόγος

«ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ»  Ἀρ. Τεύχους 233

Ἰανουάριος 2022

1. Lei, Y., etal. (2021) SARS-CoV-2 Spike Protein Impairs Endothelial Function via Downregulation of ACE 2. Circulation Research. doi.org/10.1161/CIRCRESAHA.121.318902.
  2. Zong WX, Rabinowitz JD, White E. Mitochondria and Cancer. Mol Cell. 2016;61(5):667-676. doi:10.1016/j.molcel.2016.02.011
  3. .https://my.clevelandclinic.org/health/diseases/15612-mitochondrial-diseases
  1. Jiang H, Mei YF. SARS-CoV-2 Spike Impairs DNA Damage Repair and Inhibits V(D)J Recombination In Vitro. Viruses. 2021 Oct 13;13(10):2056. doi: 10.3390/v13102056. PMID: 34696485; PMCID: PMC8538446.
  2. https://www.sciencefocus.com/the-human-body/how-long-is-your-dna/
  3. Alhmoud JF, Woolley JF, Al Moustafa AE, Malki MI. DNA Damage/Repair Management in Cancers. Cancers (Basel). 2020;12(4):1050. Published 2020 Apr 23. doi:10.3390/cancers12041050
  4. 7.https://www.mskcc.org/cancer-care/risk-assessment-screening/genetic-counseling-and-testing/hereditary-cancer-genes-and-hereditary-cancer-syndromes/brca1-and-brca2-genes
  1. Bi J, Huang A, Liu T, Zhang T, Ma H. Expression of DNA damage checkpoint 53BP1 is correlated with prognosis, cell proliferation and apoptosis in colorectal cancer. Int J Clin Exp Pathol. 2015;8(6):6070-6082. Published 2015 Jun 1.
  2. He C, Nan H, Qureshi AA, Han J. Genetic variants in the 53BP1 gene and skin cancer risk. J Invest Dermatol. 2010;130(12):2850-2853. doi:10.1038/jid.2010.227
  3. 10.https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/vaccines/different-vaccines/mrna.html
  1. Heinz, F.X., Stiasny, K. Distinguishing features of current COVID-19 vaccines: knowns and unknowns of antigen presentation and modes of action. npj Vaccines6, 104 (2021).https://doi.org/10.1038/s41541-021-00369-6.
  2. https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/vaccines/different-vaccines/mrna.html
  3. Townsend JP, Hassler HB, Wang Z, Miura S, Singh J, Kumar S, Ruddle NH, Galvani AP, Dornburg A. The durability of immunity against reinfection by SARS-CoV-2: a comparative evolutionary study. Lancet Microbe. 2021 Dec;2(12):e666-e675. doi: 10.1016/S2666-5247(21)00219-6. Epub 2021 Oct 1. PMID: 34632431; PMCID: PMC8486316.