Ο ΝΑΟΣ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΝΟΡΙΤΕΣ ΜΑΣ

ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΜΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ

ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΔΩΡΗΤΕΣ ΟΡΓΑΝΩΝ

ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΟ ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ ΕΓΓΡΑΦΩΣ!

          Μέ τό σημείωμά μας ατό σς γνωστοποιομε τι δη χει τεθ σέ σχύ νέος Νόμος το Κράτους, πού ρίζει τι λοι ο λληνες πολτες πό τήν 1η ουνίου 2013 θεωρονται ποχρεωτικά δότες ργάνων καί, ταν τυχόν περιέλθουν σέ κατάσταση «γκεφαλικο θανάτου», ο ατροί νομιμοποιονται νά λαμβάνουν τά ργανά τους χωρίς νά εναι ποχρεωμένοι νά ζητήσουν τήν συγκατάθεση τν οκείων τους.

πό τήν ποχρεωτική κατάσχεση τῶν σωμάτων τους γιά μεταμόσχευση, ξαιρονται μόνο κενοι πού θά ποβάλουν πεύθυνη Δήλωση ὅτι ρνονται νά γίνουν δωρητές σώματος!

 * * *

 Μέσω το Περιοδικο μας «ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ» χετε νημερωθε συστηματικά γιά τό θέμα καί γιά τό τι δέν συμφωνε μέ τίς μεταμοσχεύσεις μεγάλο πλθος ατρν. Ὡστόσο, ν ψει το νέου Νόμου, εἴμαστε καί πάλι ποχρεωμένοι νά σς νημερώσουμε, ὥστε νά σταθμίσετε τά πράγματα καί νά ποφασίσετε λεύθερα άν θά ποδεχθτε τήν διότητα το δότη ργάνων χι, λαμβάνοντες, μως, π’ ψιν σας τι γκεφαλικός θάνατος δέν εναι ριστικός θάνατος το νθρώπου λλά ἡ ρολογία ατή δημιουργήθηκε γιά νά πείθονται ο ἄνθρωποι νά δίδουν τά ργανά τους πρός μεταμόσχευση πρό το πραγματικο τους θανάτου, δεδομένου τι μετά τόν ριστικό θάνατο τά νθρώπινα ργανα εναι κατάλληλα πρός μεταμόσχευση. Ατό εναι ἕνα πί πλέον ποδεικτικό το τι τά ργανα λαμβάνονται ταν κόμη ἄνθρωπος εναι ν ζωῇ καί ἡ ψυχή βρίσκεται στό σμα, τό ποον σημαίνει τι Θεός χει τόν τρόπο νά πικοινων μέ τόν ἄνθρωπο μυστικά καί καρδιακά τίς τελευταες ατές στιγμές, σχέτως το ἄν λειτουργ γκέφαλος, φο νος, πού εναι φθαλμός τς ψυχς ἑδράζεται –σύμφωνα μέ τήν Ἐκκλησία μας– στήν καρδιά καί χι στόν γκέφαλο.

Η Θεολογία είναι το κλειδί

Ἡ λογική μας, ἀρνεῖται νά τεθῆ ἐκτός λειτουργίας καί νά δεχθῆ ὡς τἄχα ἐπιστημονική ἀλήθεια τήν ἐπιστημονική φαντασία!

 Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ «ΚΛΕΙΔΙ»

ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΤΙΣΕΩΣ

 

Ἀκοῦμε πολύ συχνά ὅτι ἡ ὕπαρξη τοῦ Θεοῦ δέν ἀποδεικνύεται μέ τήν λογική, οὔτε κατανοεῖται, ἀλλά γίνεται ἀποδεκτή μέ τήν Πίστη καί τήν καρδιά καί ὅτι ἐκεῖνο πού ἀπόλυτα κατανοεῖται καί ἀποδεικνύεται λέγεται ἐπιστήμη. Αὐτό τό ἰσχυρίζονται, δυστυχῶς, καί πιστοί ἀλλά πρόκειται γιά πολύ μεγάλο ψέμα, δεδομένου ὅτι ὁ Ἴδιος ὁ Θεός τό ἀρνεῖται, ἀφοῦ μᾶς ἔχει προτρέψει γιά τό ἐντελῶς ἀντίθετο. Μᾶς παραγ­γέλει νά τόν ἀγαποῦμε ὄχι μόνο μέ ὅλη τή δύναμη τῆς ψυχῆς μας ἀλλά καί μέ ὅλη τήν διάνοιά μας! Nά Τόν ἀγαποῦμε βαθειά, μέ ἐπίγνωση. Αὐτό σημαίνει νά Τόν ἀγαποῦμε μέ τήν καρδιά μας ἀλλά μέ καρδιά πού εἶναι ἕδρα τοῦ νοός μας καί ὄχι τοῦ ἀνυπόστατου συναισθήματος.

Ὁ Θεός μας εἶναι ὁ Μόνος πού ἀναπαύει καί χορταίνει τήν λογική καί τήν διάνοιά μας στόν ὑπέρτατο βαθμό καί μᾶς καλεῖ νά Τόν γνω­ρί­σου­με καί νά Τόν πιστέψουμε, ἀφοῦ μᾶς ἔχει ἤδη ἀποκα­λύψει καί ἀπο­δεί­ξει τά πάντα «πολυμερῶς καί πολυτρόπως», ἰδιαι­τέ­ρως δέ ὅσα ἀφοροῦν ἐμᾶς τούς ἀνθρώπους, δηλαδή, τά ὅσα ἔχει πράξει ἀλλά καί ὅλα ἐκεῖνα πού πρόκειται νά πράξη γιά μᾶς.

ΧΡΙΣΤΟΣ, Ο ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΣ!

ΧΡΙΣΤΟΣ,

Ο ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΣ!

 Eἶναι σέ ὅλα Μοναδικός ὁ Θεός μας ἀλλά ἡ Μοναδικότητά Του κορυφώνεται στήν Ταπείνωση καί στήν Ὑπακοή Του. Ἀπό αὐτά γνωρίζεται καί ἀπό αὐτά ξεχωρίζει.

Αὐτή Του ἡ συμπεριφορά εἶναι ἐκείνη πού προσδιορίζει σέ μᾶς τή Σοφία καί τήν Παντοδυναμία Του. Αὐτή μᾶς ἀποκαλύπτει τό πόσο ἡ Ἀγάπη ἀπέχει ἀπό τίς καρδιές μας, γιατί ἀγάπη χωρίς ταπείνωση καί ὑπακοή δέν μπορεῖ νά ὑπάρξη. Αὐτή Του ἡ συμπεριφορά ντροπιάζει τή σοφία μας καί τήν ἀποδεικνύει «μωρία», αὐτή καταρρίπτει ὁ,τιδήποτε θεωροῦμε σωστό, δίκαιο, δικαίωμά μας ἤ ἐπιδίωξή μας.

Ἔχουμε σχηματίσει στό νοῦ μας πολλές εἰκόνες γιά τόν Χριστό καί Θεό μας, ὅμως μᾶς λείπει ἡ Εἰκόνα τοῦ Θεοῦ Ὑποτακτικοῦ καί γι’ αὐτό ἡ Πίστη μας, παρ’ ὅτι στό γράμμα φαντάζει Ὀρθόδοξη, στήν πράξη εἶναι νεκρή. Μᾶς λείπει ἡ μοναδική Εἰκόνα Του, πού Τόν ἐκφράζει ἀπόλυτα, ἀφοῦ ἔτσι ἔζησε ὡς Θεάνθρωπος ἐπί τῆς γῆς καί τό ἴδιο θά συμπεριφέρεται αἰωνίως ὡς Θεάνθρωπος καί στήν Οὐράνια Βασιλεία Του σέ ἐκείνους πού ἔκαναν σκοπό τῆς ζωῆς τους νά μένουν μαζί Του: «Μακάριοι οἱ δοῦλοι ἐκεῖνοι, οὕς ἐλθών ὁ Κύριος εὑρήσει γρηγοροῦντας. Ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι περιζώσεται καὶ ἀνακλινεῖ αὐτούς, καὶ παρελθὼν διακονήσει αὐτοῖς».

 Λείπει ἀπό τόν καθένα μας ὁ Ἀληθινός Θεός, γι’ αὐτό Τόν ἀπο­ζητάει μέ Λατρεία ἡ Ἐκκλησία μας στό τέλος κάθε Ἱερᾶς Ἀκολουθίας: «Χριστός ὁ Ἀληθινός Θεός ἡμῶν, ἐλεήσαι καί σῶσαι ἡμᾶς».

Ὅλοι οἱ ψεύτικοι θεοί –τά μασκαρεμένα δαιμόνια– γνωρίζονται ἀπό τήν τρομοκρατική καί κατακτητική προσπάθειά τους νά κυριαρ­χήσουν στίς ἀνθρώπινες ψυχές καί νά ἐπικρατήσουν στήν κτίση, ἐμπνέοντας φόβο καί τρόμο. Στόν Ἀληθινό Θεό μας ἡ ὄντως Παντο­δυναμία Του ἀναγνωρίζεται στήν δουλική Του μορφή, στήν Ὑπακοή Του σέ κάθε αἴτημα τῆς προσευχῆς καί τῆς ἀνάγκης μας: «Καὶ ἰδοὺ πνεῦμα μέγα κραταιὸν διαλῦον ὄρη καὶ συντρίβον πέτρας ἐνώ­πιον Κυρίου, οὐκ ἐν τῷ πνεύματι Κύριος· καὶ μετὰ τὸ πνεῦμα συσ­σεισμός, οὐκ ἐν τῷ συσσεισμῷ Κύριος· καὶ μετὰ τὸν συσσειμὸν πῦρ, οὐκ ἐν τῷ πυρὶ Κύριος· καὶ μετὰ τὸ πῦρ φωνὴ αὔρας λεπτῆς, κἀκεῖ Κύριος» (Βασ.Γ´ 19,11-12).

Εἶναι ὁ Θεός μας, Θεός Ὑπηρέτης, ὑποτακτικός τοῦ καθενός μας. Ἀκούει συνεχῶς τά αἰτήματά μας καί σπεύδει νά τά ἐκπληρώση.Μᾶς πλένει τά πόδια, γιατί αὐτά ἀποταμιεύουν τό μόχθο μας ἀλλά καί εὐθύνονται γιά τό βάδισμά τους στά βρώμικα μονοπάτια πού ὑπα­γορεύει ὁ νοῦς καί ἡ καρδιά μας. Μᾶς πλένει τά πόδια, ταπεινώνεται γιά νά συντρίψη τήν πέτρα πού ἔχει αἰχμαλωτίσει τήν καρδιά μας. Γίνεται ἐξουσιαστής τῆς πέτρας, γιά νά γίνη«ἐλευθερωτής τῶν ψυχῶν» μας. Γίνεται δοῦλος, γιά νά μᾶς ἐλευθερώση ἀπό τήν δουλεία τῶν ἁμαρτιῶν μας καί νά μᾶς κάνη φίλους Του, μετόχους τῆς Βασιλείας Του!

Ραπίζεται καί δέχεται «ἐμπτυσμούς καί μάστιγας» γιά νά σβήση τό πάθος τῆς μνησίκακης ἐκδικήσεως, πού κρύβουμε μέσα μας. Στρέφει καί τό ἄλλο Του μάγουλο στά ραπίσματά μας γιά νά μᾶς ἐξοικονομήση περισσότερο χρόνο μετανοίας, θέλει νά προλάβουμε νά συναισθανθοῦμε τό κατάντημά μας πρίν κλείσουμε τά μάτια μας σ’ αὐτή τή γῆ.

Θέλει νά κάνουμε καί μεῖς τό ἴδιο, νά Τόν μιμηθοῦμε, γιατί μόνο τότε θά γίνουμε καλά ἀπό τή μεγαλομανία τῆς ἀρρώστιας μας, πού μᾶς ἔχει κάνει νά αἰσθανόμαστε «τό γλυκύ πικρόν καί τό πικρόν γλυκύ».

Ὑπομένει καί χαίρεται τήν ἑκούσια δουλεία Του, γιατί μᾶς δημιούργησε εἰκόνες τοῦ Ἑαυτοῦ Του καί δέν θέλει νά μᾶς χάση. Ἡ ἀγάπη Του γιά μᾶς Τόν ὁδηγεῖ σέ ἄφατη κένωση. Καί ὁ Οὐράνιος Πατέρας καί Θεός μας δέν ἀπελπίζεται ἀπό τήν ἀμετανοησία μας ἀλλά ἐλπίζει ἀκόμη καί ἀπαντᾶ στούς ἀγγέλους πού ἀποροῦν γιά τήν ἀνείπωτη φιλανθρωπία Του: «Ἐντραπήσονται τόν Υἱόν μου»!

Ἡ ἀγάπη Τοῦ Θεοῦ μας δέν Τόν ἀφήνει νά δεχθῆ καί νά παρα­δεχθῆ πώς δέν θά λυγίση ἡ σκληρότητά μας. Πιστεύει σέ μᾶς καί μᾶς περιμένει. Μακάρι κάποτε καί μεῖς, μέ ὅλη μας τήν ὕπαρξη, νά πιστέψουμε σ’ Ἐκεῖνον!

Καλή Ἀνάσταση στίς ψυχές μας!

                                                    π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης

   «ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ» Ἀρ. Τεύχους 129

   Μάϊος 2013

 

Η «ΑΚΡΑΣΙΑ» ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΙΚΑ ΣΟΦΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ

Η «ΑΚΡΑΣΙΑ» ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΙΚΑ ΣΟΦΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ

Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου Βασιλείου Βολουδάκη

 Μελετώντας καθημερινά αὐτή τήν περίοδο τῆς Ἁγίας Τεσσαρακοστῆς τό «Τριώδιον», ὁσάκις τό διαβάζω ἀπό τό βιβλίο πού ἔχω στό σπίτι μου, συναντῶ τίς ὑπογραμμίσεις μου στή λέξη «ἀκρασία» καί συνειρμικά μου ἔρχεται στό νοῦ ἡ ἀφορμή αὐτῶν τῶν ὑπογραμμίσεων.

Αὐτό ἐπαναλαμβάνεται, βεβαίως, κάθε χρόνο. Φέτος, ὅμως, θέλησα, νά κάνω κοινωνούς καί ἐσᾶς, γιατί, νομίζω πώς πρέπει νά σᾶς ἐνδιαφέρη ἡ ἐξιστόρησή μου.

Ἦταν κάποιο βράδυ τοῦ 1984, μετά τίς 10, ὅταν χτύπησε τό τηλέφωνο τοῦ σπιτιοῦ μου καί στήν ἄλλη γραμμή ἀκούστηκε ἡ φωνή τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου (ἀπό τό σπίτι του, Μακεδονίας 24), ὁ ὁποῖος, πρίν ἀπό ὁποιονδήποτε χαιρετισμό, μέ ρώτησε:

–«Πῶς μεταφράζεις τόν στίχο 1 Κορινθ. 7, 5 «Μή ἀποστερεῖτε ἀλλήλους, εἰ μή τί ἄν ἐκ συμφώνου πρός καιρόν, ἵνα σχολάζητε τῇ νηστείᾳ καί τῇ προσευχῇ καί πάλιν ἐπί τό αὐτό συνέρχησθε, ἵνα μή πειράζη ὑμᾶς ὁ σατανᾶς διά τήν ἀκρασίαν ὑμῶν»;

Μεταμοσχεύσεις Δωρεά ή αφαίρεση Ζωής;

ΜΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΜΕ ΟΛΟΘΕΡΜΑ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΩΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1995 ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ
ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΑΣ.
ΠΡΟΤΡΕΠΟΥΜΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ
 
METAMOSXEVSEIS-PROSKLHSH 1
 
METAMOSXEVSEIS-PROSKLHSH 2