ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ Η ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ;

Μέ Ἀποφαση τῆς Ὁλοµελείας τοῦ ΣτΕ:


ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ
Η ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ;

 

Τά τελευταῖα χρόνια, ἀπό τότε πού ὁ ἰός κορῶνα ἔκανε τήν ἐµφάνισή του καί στή χώρα µας, ὅλοι µας ἔχουµε ἀντικρύσει τό ἀποκαρδιωτικό θέαµα µικρῶν παιδιῶν ἀκόµα καί προσχολικῆς ἡλικίας νά φοροῦν µάσκα. Παρατηρήθηκε µάλιστα καί τό φαινόµενο κάποια παιδάκια νά κλαῖνε ὅταν κάποιος προσπαθεῖ νά τούς βγάλει τή µάσκα!

Εἴχαµε τήν ἐλπίδα, ὅτι στή Χώρα µας θά κατηργεῖτο τοῦτο τό µέτρο ἐξανδραποδισµοῦ τῶν παιδιῶν µας, Φεῦ! Παρά τό γεγονός ὅτι ἡ χρήση µάσκας στά σχολεῖα εἶναι πλέον προαιρετική ἤδη ἀπό τίς 7 Σεπτεµβρίου 2022, ἡ µασκοφορία ἀκόµα καλά κρατεῖ! Πρόσφατα µάλιστα δηµοσιεύτηκε ἡ ἀπόφαση ὑπ’ ἀριθµόν 2153/2022 τῆς Ὁλοµέλεια τοῦ Συµβουλίου τῆς Ἐπικρατείας, ἡ ὁποία ἔκρινε συνταγµατική τήν ἐπιβολή(!) τῆς χρήσης µάσκας στά σχολεῖα. Ἡ ἀπόφαση ἐκδόθηκε ὡς ἀπόρριψη τῆς αἴτησης πού ἄσκησαν 28 πολῖτες κατά τῆς Δ1α/Γ.Π.οικ.55339/8.9.20 Κοινῆς Ὑπουργικῆς Ἀπόφασης (Κ.Υ.Α). Μέ τήν ἐν λόγῳ Κ.Υ.Α εἶχε θεσπιστεῖ  ἡ ὑποχρεωτική χρήση µάσκας ἀπό τούς µαθητές ὡς µέτρο «γιά τήν ἀποφυγή διάδοσης τοῦ κορωναϊοῦ covid-19».

Τήν Παγκόσμια «Δημοκρατία» ὡς τό μυστικό τοῦ Τεκτονισμοῦ θά τήν δεχθοῦμε «ἐθελουσίως» ἤ θά μᾶς ἔλθει “μέ τό στανιό”!

Μόνο μέ ντοκουμέντα!

 

Τήν Παγκόσμια «Δημοκρατία» ὡς τό

μυστικό τοῦ Τεκτονισμοῦ θά τήν δεχθοῦμε «ἐθελουσίως»

ἤ θά μᾶς ἔλθει “μέ τό στανιό”!

 

Πρίν μποῦμε στό κύριο θέμα μας, ἄς μᾶς συγχωρήσουν οἱ ἀναγνῶστες μας τό νά ἐπιχειρήσουμε μιάν - ἐν συντομίᾳ – «πρόβλεψη»: ὅτι ἡ πανθομολογούμενη σήψη τοῦ Δυτικοῦ κόσμου, ὡς συνέπεια τῆς ἀναφανδόν πλέον ἀπομακρύνσεως αὐτοῦ ἀπό τίς - ὅποιες – βιβλικές ἀρχές εἶχε δεχθεῖ, βαίνει - ἡ σήψη αὐτή – πρός ἀποκορύφωσή της. Ἐν συνεχείᾳ ὁ πάσης μορφῆς ἀνταγωνισμός μεταξύ Δύσεως καί Ἀνατολῆς γιά παγκόσμια κυριαρχία - ἤ καί ἐπιβίωση – θά ἐνταθεῖ, καί ἴσως τότε ὁ κόσμος ὁδηγηθεῖ στόν φοβερό τρίτο παγκόσμιο πόλεμο, μέ τούς συνήθεις ἤ καί ἄλλους τρόπους!

 

Ἡ Παγκόσμια Κυβέρνηση, τό ἀπό αἰώνων μυστικό τοῦ Τεκτονισμοῦ ἔρχεται ὡς στυγνή – πλέον – Δικτατορία!

 

Μοιάζει ἀπίστευτο, ἀλλά στό ὄνομα τῆς κακοπαθημένης δημοκρατίας ὁλόκληρος ὁ Σκοτεινός Κόσμος προανήγγειλε ἤδη - ἀπό τίς Βρυξέλλες! – τήν ἐπιβολή αὐτῆς τῆς Δικτατορίας…

Πῶς;

Ἰδέστε τα ὅλα μέ τή σειρά τους, μέσα ἀπό τά κείμενα τῆς ἴδιας τῆς Μασονίας.

Τὰ ἄνθη τὰ μὼβ τῆς Προηγιασμένης…..

Τὰ ἄνθη τὰ μὼβ τῆς Προηγιασμένης…..

 

Μέσα στὸ μεγαλεῖο τῆς Μεγάλης Σαρακοστῆς ὑφαίνονται καὶ ἐπεξεργάζονται, παράλληλα μὲ τὴ κατάνυξη, οἱ πλέον εὐλογημένες μνῆμες, γιὰ ν᾿ ἀποτελέσουν κάποτε ἔνδυμα περιούσιο καὶ στοργικὸ, ὅταν ἀναδυθοῦν χρόνια  δίσεκτα καὶ ἄσπλαχνα: ὅπως γίνονται τὰ δικά μας…

Δὲν εἶναι δι’ ὅλου εὔκολο νὰ περιγράψεις τὴ τέλεση μιᾶς Προηγιασμένης Λειτουργίας σὲ κάποιο ἀπρόσιτο καὶ μακρυνὸ μοναστήρι, ὅπως εἶναι ἡ Μονὴ τοῦ Τιμίου Προδρόμου στὸ νησί μου, ἤ μᾶλλον ὅπως ἦταν πρὶν ἀπό τριάντα χρόνια, ὅταν μονάχα μὲ ἐπώδυνο ὁδοιπορία ἤ μὲ τὸ ὑποζύγιο τὴν προσέγγιζες. Γι᾿ αὐτὸ καὶ ὁδηγεῖς τὴ μνήμη σου, νοσταλγικὰ καὶ εὐκατάνυκτα, σὲ ἡμέρες ὅπου οἱ ἐκεῖ τελούμενες Προηγιασμένες Θεῖες Λειτουργεῖες ἦταν δεμένες ἄρρηκτα μὲ τὴν ἡσυχία, τὴ σιωπὴ καὶ τὴν Παρουσία Του…

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

 

πό τόν σεβαστόν καί ἀγαπητόν μας π. Νεκτάριον Μπουραζερίτην ἐλάβαμε, ὅπως ἐγράψαμε στό προηγούμενο τεῦχος τοῦ περιοδικοῦ μας (ἀρ. 246) 14 Λειτουργικά καί Τελετουργικά ἐρωτήματα, ἄλλα σύντομα καί ἄλλα μακροσκελῆ. Ἤδη ἀπαντήσαμε στό 1ο ἐρώτημά του καί στό τεῦχος αὐτό ἐπιχειροῦμε νά ἀπαντήσουμε στά ἑπόμενα τρία (2,3 καί 4).

Ζητῶ καί πάλι τήν  κατανόηση τοῦ π. Νεκταρίου ἀλλά καί ὅλων τῶν ἀναγνωστῶν μας γιά τήν καθυστέρηση ὁλοκληρώσεως ὅλων τῶν ἐρωτημάτων, δεδομένου ὅτι ἀφ’ ἑνός οἱ ὑποχρεώσεις μᾶς ὁδηγοῦν στά τρέχοντα, πού ἀπαιτοῦν ἄμεση διεκπεραίωση, ἀφ’ ἑτέρου δέ ἡ ἐπικαιρότητα ἀπαιτεῖ καί ἐκείνη τήν προτεραιότητά της.

Γράφει ὁ π. Νεκτάριος: 

Ὁ Νιτσεϊκός ὑπερανθρωπισµός καί οἱ ἐπίγονοί του

Ὁ Νιτσεϊκός ὑπερανθρωπισµός
 καί οἱ ἐπίγονοί του

 

«Νεκροί εἶναι ὅλοι οἱ θεοί, τώρα θέλουµε νά ζεῖ ὁ ὑπεράνθρωπος», διακηρύττει ὁ Γερµανός φιλόσοφος Φρειδερίκος Νίτσε τό 1885 στό φιλοσοφικό - ποιητικό ἔργο του «Τάδε ἔφη Ζαρατούστρα» µέ τό στόµα τοῦ Πέρση ἱδρυτῆ θρησκείας.

«Ἐµπρός, σᾶς διδάσκω τόν ὑπεράνθρωπο! Ὁ ὑπεράνθρωπος εἶναι τό νόηµα τῆς γῆς... Σᾶς ἐξορκίζω, ἀδελφοί µου, νά µείνετε πιστοί στή γῆ καί νά µή πιστεύετε ἐκείνους πού σᾶς µιλοῦν γιά ὑπερφυσικές ἐλπίδες. Εἶναι φαρµακεροί ἄνθρωποι, ἐν γνώσει τους ἤ ἀσυνείδητα. Περιφρονοῦν τή ζωή, νεκρώνονται ὄντας οἱ ἴδιοι δηλητηριασµένοι, τούς ἔχει χορτάσει ἡ γῆ, γι’ αὐτό ἄς ἐξαφανιστοῦν».

Ὁ Ὑπεράνθρωπος, ὅµως, τοῦ Νίτσε δέν εἶναι ἁπλῶς ἐκεῖνος πού ἔχει ἀντιληφθεῖ τό θάνατο τοῦ Θεοῦ. Αὐτός ὁ ἴδιος, πρίν προβεῖ στή δηµιουργία µίας νέας ἐποχῆς, ὀφείλει νά ἀξιοποιήσει τήν καταστρεπτική του δύναµη καί νά φονεύσει κάθε ἔννοια τῆς ὕπαρξης τοῦ Θείου, νά γίνει αὐτός ὁ ἴδιος ὁ αὐτουργός τῆς ἐξαφάνισης τοῦ Θεοῦ ἀπό τίς συνειδήσεις τῶν ἀνθρώπων. Διότι µόνο µέ τό ἔργο αὐτό πρόκειται ὄντως νά ἀνατείλει γιά τήν ἀνθρωπότητα µιά ἀνώτερη ἐποχή, νά ὑπάρξουν κοσµοϊστορικές ἐξελίξεις, νά ἀποκτήσει ἡ ἱστορία τῆς ἀνθρωπότητας τό νέο της κέντρο.