Ἡ λατρεία τῆς Κτίσεως καί ὄχι τοῦ Κτίσαντος!

Ἡ λατρεία τῆς Κτίσεως καί ὄχι τοῦ Κτίσαντος!

Τόν προηγούµενο µῆνα εἴχαµε ἀναφερθεῖ στό φαινόµενο πού παρουσιάζεται κατά τούς Νέους Χρόνους νά ἐµφανίζονται οἱ νέες θρησκεῖες ὑπό τό πρόσχηµα τῆς ἀµερόληπτης καί ἀντικειµενικῆς λογικῆς καί νά διατείνονται οἱ ἑκάστοτε ἱδρυτές καί οἱ “προφῆτες” τους ὅτι τά ὅσα πρεσβεύουν καί κηρύττουν εἶναι δῆθεν τά συµπεράσµατα ἑνός ἀνιδιοτελοῦς καί αὐτοδύναµου στοχασµοῦ. Τοῦτο δέ, ἐνῷ στήν πραγµατικότητα ἀποτελοῦν «ἐπανεκδόσεις», ὑπό ἄλλη καί πιό σύγχρονη συσκευασία, παλαιῶν θρησκειῶν καί αἱρέσεων, κυρίως δέ τοῦ παγανιστικοῦ πανθεϊσµοῦ ὑπό τίς πολλές παραλλαγές του.

Τό φαινόµενο αὐτό, ὅµως, µπορεῖ κανείς νά τό παρατηρήσει ὄχι µόνο στό πεδίο τῶν φιλοσοφικῶν θεωριῶν, ἀλλά καί στό πεδίο τῶν ἐπιστηµονικῶν θεωριῶν. Μιά τέτοια χαρακτηριστική περίπτωση ἀποτελεῖ ἡ «θετικιστική» κοσµοθεωρία ἑνός ἐκ τῶν ἱδρυτῶν τῆς σύγχρονης ἐπι-στήµης τῆς κοι-  νωνιολογίας, τοῦ Αuguste Compte (1798-1857).

Αὔγουστος Κόντ ἔχει χαρακτηρισθεῖ ὡς ὁ κατ’ ἐξοχήν ἐκφραστής καί ἐκπρόσωπος τοῦ κλασσικοῦ θετικισµοῦ («positivism») Μέ τό ὄνοµά του ἔχει δέ παραδοσιακά συνδεθεῖ ἡ θεωρία τῆς σταδιακῆς ἀνάπτυξης τοῦ ἀνθρώπινου νοῦ ἀπό τό ἀρχικό «θεολογικό», µέσῳ τοῦ «µεταφυσικοῦ», στό τελικό «ἐπιστηµονικό» στάδιο (βλ. γενικά Fr. Copleston, Frenchphilosophy, ἔκδ. Continuum).

ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ

Ὅταν ἡ Ἰατρική χρησιµοποιεῖται γιά νά χειραγωγηθοῦν οἱ λαοί τῆς γῆς


ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ


Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ( ΜΕΡΟΣ ΙΙ)

 

Σέ προηγούµενο τεῦχος τοῦ περιοδικοῦ «Ἐνοριακή Εὐλογία» (τεῦχος 231), εἴδαµε τόν πίνακα περιεχοµένων καί τό πρῶτο κεφάλαιο τῆς “ὑποθετικῆς” µελέτης  τοῦ Johns Hopkins Center for Health Security, πού δηµοσιεύθηκε τόν Ὀκτώβριο τοῦ 2017, δύο χρόνια πρίν ἀπό τό ξέσπασµα τῆς κατ’ εὐφηµισµόν “πανδηµίας” τοῦ κορώνα ἰοῦ (aka covid-19).

Θυµίζουµε, πώς ἡ µελέτη δέν γράφτηκε γιά τήν ἀντιµετώπιση µιᾶς ἐνδεχόµενης πανδηµίας, ἀλλά γιά τήν πολιτική διαχείριση, πού ἀπαιτεῖται προκειµένου νά ἀλλάξει ἄρδην καί µέ σύντοµες διαδικασίες, ἡ καθηµερινότητα τῶν πολιτῶν, οἱ ὁποῖοι, τελικά, καταλήγουν πιόνια µιᾶς ἑνιαίας παγκόσµιας κυβέρνησης.

Τό Johns Hopkins Center for Health Security (συντοµογραφία CHS) –ὅπως ἀναφέραµε ἐκτενῶς στό προηγούµενο ἄρθρο– εἶναι ἕνας ἀνεξάρτητος, µή κερδοσκοπικός ὀργανισµός τοῦ Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health, τοῦ πασίγνωστου ἀπό τό ὁµώνυµο διεθνοῦς φήµης νοσοκοµεῖο, πού βρίσκεται στή Βαλτιµόρη, στήν Πολιτεία Maryland, τῶν ΗΠΑ.

Ἡ ἀκίδα τῶν Ἐμβολίων mRNA, αἰτία Καρκινογενέσεων!

Ἡ ἀκίδα τῶν Ἐμβολίων mRNA,
αἰτία Καρκινογενέσεων!

 

ν πρίν τρία χρόνια ἐρχόταν κάποιος καί μᾶς ἔλεγε ὅτι ἡ μαζική πλειοψηφία τοῦ πληθυσμοῦ συμπεριλαμβανομένων καί τῶν μικρῶν παιδιῶν(!) θά ὑποχρεοῦται νά κάνει γονιδιακή θεραπεία γιά νά προφυλαχτεῖ ἀπό ἕνα ἰό μέ θνησιμότητα συγκρίσιμη μέ αὐτή τῆς γρίπης, σίγουρα θά τόν ἀποκαλούσαμε τρελό ἤ συνωμοσιολόγο.

Νά, πού, ὅμως, φτάσαμε στό σήμερα, ὅπου  οἱ τρελοί καί συνωμοσιολόγοι εἴμαστε ὅλοι ἐμεῖς, πού ἐπιθυμοῦμε νά διατηρήσουμε τό δικαίωμα νά ἐλέγχουμε τί μπαίνει στό σῶμα μας, ὅλοι ἐμεῖς πού ἀναγνωρίζουμε ὅτι αὐτός ὁ ἀποκαλούμενος ἐμβολιασμός εἶναι στήν πραγματικότητα γονιδιακή θεραπεία, ἡ ὁποία μέχρι πρότινος βρισκόταν σέ πειραματικό στάδιο καί προοριζόταν γιά καρκινοπαθεῖς!

Ἡ κοινωνία ἔχει –μέ τή βοήθεια τῆς Πολιτείας– πολωθεῖ σέ ἐμβολιασμένους καί ἀνεμβολίαστους/ψεκασμένους, καί αὐτή τή στιγμή ὅλοι ἐμεῖς οἱ “ψεκασμένοι” βρισκόμαστε κοινωνικά ἀπομονωμένοι καί κάτω ἀπό τήν ἀπειλή τῶν διοικητικῶν προστίμων καί τῆς ἀναστολῆς ἐργασίας ὄχι μόνο στή χώρα μας, ἀλλά σέ παγκόσμιο ἐπίπεδο.

ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΦΥΠΝΙΣΤΙΚΟ ΤΟ 2022;

ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΦΥΠΝΙΣΤΙΚΟ ΤΟ 2022;

 

γαπητοί µας ἀναγνῶστες Καλή & Εὐλογηµένη Χρονιά!

Εἶναι πολύ µεγάλη χαρά καί ἀνακούφιση γιά ἕναν Ὑπεύθυνο Ἐκδόσεως νά ἔχῃ συνεργάτες, πού νά καλύπτουν τήν ὕλη τοῦ Περιοδικοῦ τῆς εὐθύνης του µέ γνώση, µέ δύναµη λόγου καί ἐπιχειρηµάτων, ἀλλά καί µέ ὀξυδέρκεια ὡς πρός τήν ἐκτίµηση τῶν ἐπικαίρως συµβαινόντων καί τῶν «ἐν τῷ µέλλοντι συµβαίνειν».

Αὐτή τήν χαρά ὁµολογῶ ὅτι ἔχω, γιατί ὁ Θεός µας δέν µέ ἄφησε ἀβοήθητον σέ αὐτό τό δύσκολο ἐγχείρηµα, πού ἀνέλαβα πρό εἴκοσι ἐτῶν, τῆς γραπτῆς ἐπικοινωνίας µέ τούς ἐνορῖτες µας, ἀλλά καί πλήθους ἄλλων, πού τό διαβάζουν µέσῳ τοῦ διαδικτύου. Ἡ χαρά µου εἶναι πολλαπλῆ, γιατί εἶδα στά πρόσωπα τῶν συνεργῶν µου ἐν Κυρίῳ νά γίνεται ἐµφανής ἡ ἐπέµβαση τοῦ Θεοῦ µας. Ἐνῶ, µέχρις ὅτου ἐπιστρατευθοῦν σ’ αὐτό τό δηµοσιογραφικό ἔργο, οἱ περισσότεροι ἀπό αὐτούς δέν εἶχαν χαράξει οὔτε ἕνα ἄρθρο, µετά τήν ἐπιστράτευσή τους ἀναδείχθηκαν δοκιµώτατοι καί ὀξυγράφοι, σέ τέτοιον, µάλιστα, βαθµό, ὥστε νά ἀναδηµοσιεύουν τά ἄρθρα τους δόκιµα ἔντυπα καί νά τά ἀναρτοῦν ἔγκυρες ἱστοσελίδες στό διαδίκτυο!

«ΙΚΕΤΙΔΕΣ»

«ΙΚΕΤΙΔΕΣ»

τραγωδία αὐτή τοῦ Αἰσχύλου (525-456 π.Χ.) δέν ἔχει παιχθεῖ πολλά χρόνια, διότι εἶναι πολυπρόσωπο ἔργο. Ὅπως μᾶς πληροφορεῖ ὁ ἀείμνηστος Ἀλέξης Σολομός, θεατρικός συγγραφέας, σκηνοθέτης καί θεατρολόγος, παρουσιάσθηκε στούς Δελφούς ἀπό τόν Ἄγγελο καί Εὔα Σικελιανοῦ τό 1930 καί ἀπό τό Ἐθνικό Θέατρο στήν Ἐπίδαυρο τό 1964. Τό 2014 παρουσιάσθηκε μέ ὀλιγοπρόσωπο κάστ.

Ἡ ὑπόθεση τοῦ ἔργου ἐκτυλίσσεται στήν παραλία τοῦ Ἄργους. Οἱ πενῆντα κόρες τοῦ Δαναοῦ ἔχου φθάσει ἐκεῖ ἀπό τήν Αἴγυπτο γιά νά ἀποφύγουν ἀναγκαστικό γάμο, μέ τούς ἰσάριθμους ἐξαδέλφους τους, γιούς τοῦ Αἴγυπτου. Εἶναι ἀπόγονοι τῆς Ἀργείας Ἰώς πού εἶχε ἐρωτευθεῖ ὁ Δίας καί ἡ ζηλοτυπία τῆς συζύγου του Ἥρας τόν ἤ τήν εἶχε ἀφάνταστα ταλαιπωρήσει. Οἱ κατατρεγμοί της τελείωσαν στήν Αἴγυπτο ὅπου μετά ἀπό ἐπαφή τοῦ Δία γεννήθηκε ὁ παππούς τους Ἔπαφος. Οἱ Δαναΐδες ἱκετεύουν τήν πόλη καί τούς θεούς γιά τήν σωτηρία τους.

Ὁ πατέρας τους Δαναός τίς συμβουλεύει νά δείξουν σύνεση, διότι ἀπειλοῦν νά κρεμαστοῦν, ἄν δέν τίς προστατεύσει ὁ Δίας. Ἔρχεται ὁ βασιλέας τοῦ Ἄργους Πελασγός καί πληροφορεῖται τά καθέκαστα. Ἀντιμετωπίζει τό δίλημμα: πόλεμος μέ τούς Αἰγύπτιους – παράβαση τοῦ ἄγραφου νόμου τῆς ἀσυλίας (ὀργή τοῦ ἱκεσίου Δία). Οἱ Δαναΐδες προσπαθοῦν νά τόν βοηθήσουν νά ξεπεράσει τό δίλημμά του. Ἐπειδή ὁποιαδήποτε ἀπόφασή του θά ἔχει συνέπειες γιά τόν λαό του, πρέπει νά ἔχει τήν συγκατάθεση τῶν Ἀργείων.